P1090013 copy

شرکت قرار دادی وزارت داخله لین برق بلاک ششم را فرسوده کارکرده است

باشنده گان بلاک ششم بلاک های پولیس از نا رسائی مسولان ساختمانی وزارت امورداخله افغانستان شکایت دارند.

سلام یک باشنده بلاک ششم به نماینده گی از باشنده گان این بلاک در مصاحبه به آژانس خبری فرحت گفت مدت طولانی است که مردم این بلاک از روشنائی برق محروم هستند.

این باشنده به فرحت گفت این بار دوم است که به رسانه ها مراجعه میکنیم میخواهیم که صدای مانرا به گوش مسولین زیربط برسانیم که متاسفانه صدای ما بگوش مسولین نمیرسد.

بلاک ششم که تمامآ باشنده های آن از ورثه شهدای پولیس ملی افغانستان هستند وتوانائی پرداخت پول هنگفت را بخاطر ترمیم لین های زیر زمینی برق شان نداشته واز دولت همیشه خواسته اند تا به دادشان رسیده گی کننده که متاسفانه نه ریاست برق کابل ونه هم وزارت امور داخله افغانستان رسیده کرده است.

این باشنده گان میگویند اگر کسی به داد ما نرسد ما ناچار هستیم راه پیمائی کنیم به سفارتیکه مصارف اعمار این بلاک را داده است صدایمان را به گوش آنان برسانیم.

محمد هارون معاون ریاست تصحیلات وزارت امور داخله افغانستان به آژانس خبری فرحت درمورد مشکلات باشنده گان بلاک ورثه شهدا هفته های گذشته گفت ما مشکلات را می پزیریم اما این ریاست خاموش نبوده بلکه درمورد آب آشامیدنی اهالی نیز با یک شرکت، حفر یک حلقه چاه آب پاک نیز قرار داد صورت گرفته که عنقریب کار حفر آن ختم میشود.

معاون ریاست تصحیلات افزود ما اسناد آپارتمانها را به ورثه شهدا تسلیم نمودیم و مشکلاتیکه باشنده گان بلاک از ناحیه برق دارند مربوط به ریاست برق کابل میشود.

هارون افزود که ازین به بعد شخصآ خودم میخواهم به مشکلات بلاک ورثه شهدا توجه جدی داشته باشم.

محب الله مهمند رئیس برق کابل به آژآنس خبری فرحت گفت که کارمندان ریاست برق کابل هیچ نوع اخاذی ازمشترکین اش حق ندارد بگیرد اما باشنده گان این بلاک به فرحت گفته بودند که انجنیر ضیا که مسولیت برج مربوطه را بدوش دارد گفته است که درحدود۲۰۰ عدد شکاستیپ بخاطر وصل کردن لین های برق شان خریداری نمایند.

درهمین حال انجنیرامین صافی آمر جکشن برق خیرخانه به فرحت گفت ما به مشکلات اهالی رسیده گی جدی میکنیم باوجودیکه این مشکل به وزارت امور داخله برمیگردد که شرکت قرار دادی این بلاک را خواسته مشکلات را همرایشان مطرح کنند.

خواستیم که نظر مسولین ریاست تصحیلات وزارت داخله را دراین مورد داشته باشیم که متاسفانه موفق نشدیم.