15259575_336913556677382_6108837870646107869_o

آغاز عملیات های زمستانی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور

جنرال محمد قسیم “جنگل باغ” فرمانده پولیس کندز می گوید: عملیات های زمستانی که تماماً شهروندان این ولایت انتظار آن را داشتند حوالی ساعت 3:00صبح امروزدوشنبه رسماً آغازشد.
فرمانده پولیس کندز گفت: این عملیات درنخست، درساحات زرخرید و اطراف آن راه اندازی شده است که تاکنون چندید قریه مربوطه به زرخرید مرکزکندز از وجود گروه طالبان مسلح پاکسازی و نیروهای مشترک شامل عملیات مصروف تصفیه و تلاشی درآن ساحات اند.
وی می گوید: درساحات پاکسازی شده بیز و پوسته های جدید افراز میگردد که درآن نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر خواهند شد تا امنیت اطراف و نواهی مرکز شهر کندز بگونه دایمی تامین شود.

درهمین حال گزارش های از غزنی میرساند که عملیات ها برضد مخالفین مسلح دولت صبح امروز آغازشده است.لیاقت علی امینی سخنگوی لوای سوم ارتش ملی در غزنی به فرحت میگوید که عملیات ” بدر “خزانی و زمستانی نیروهای مشترک امنیتی و دفاعی این ولایت صبح امروز رسما آغاز گردید. این عملیات در مرحله نخست در ساحات ولسوالی ده یک و اطراف آن راه اندازی شده است که تا کنون قریه جات پجک، بشیر قلعه، کوزتاسن، ذاکر و قریه لغوات از وجود گروه طالبان پاکسازی و نیروهای امنیتی شامل عملیات مصروف تصفیه، تلاشی و بازسازی پوسته های امنیتی در آن ساحات اند تا امنیت اطراف و نواحی مرکز شهر غزنی و لسوالی های آن بگونه دایمی تامین شود.

سهیلاصمیم