15036412_692737740900059_155611047400208971_n

شش تن به شمول رئیس و معاون ریاست ترانسپورت هرات از وظایف شان برکنارشدند

فرحت،محمدالله بتاش وزیر ترانسپورت افغانستان در کنفرانس خبری در دفتر مطبوعاتی مقام ولایت هرات خاطر نشان ساخت این افراد شامل رئیس و معاون ریاست ترانسپورت هرات و نیز مسئولان بنادر تورغندی، اسلام قلعه، میرداوود و خیمه دوزان میباشند.
وزیر ترانسپورت در جمع خبرنگاران علت برکناری این افراد را غفلت و بی توجهی در وظیفه شان درتنطیم امور ترانسپورتی عنوان میکند.
وی گفت هم اکنون ارزیابی از فعالیت متباقی کارمندان جریان دارد درصورت مشاهده هر نوع مشکل با آنان برخورد خواهد شد.
آقای بتاش میگوید:” کارمندان این اداره در بخش جمع آوری عواید خوب عمل نموده اند اما در زمینه تنظیم امور ترانسپورتی فعالیت مثبتی نداشته اند.
بتاش ضمن بیان فعالیتها و اهداف سفرش به هرات از طرح بسیاری از برنامه ها در راستای تنظیم امور ترانسپورتی، از بین بردن نوبت در ترمینالهای مسافربری، مسدود شدن پارکینگ های خصوصی که در اخاذی و آزار مردم سهم داشته اند و ارایه سهولتها برای مسافرین و مالکین وسایل نقلیه اطمینان داد محمد آصف رحیمی والی هرات نیز بر سرمایه گذاری بیشتر در بخش امور ترانسپورتی تاکید کرد.
والی هرات ضمن حمایت از تصامیم وزیر ترانسپورت در برخورد با متخلفین و کسانی که در انجام وظیفه کوتاهی نموده اند بر تنطیم امور ترانسپورتی و استخدام جوانان متعهد هراتی بجای افراد برکنار شده تاکید داشت.
والی هرات همچنان به برخی از تلاش های انجام یافته در زمینه جمع آوری عواید و فعالیت های که قراراست برای تنظیم بهتر امور ترانسپورتی در هرات اجراشود اشاره داشت.